منم این ماه سه تا فولیکول غالب داشتم ۲۱و۱۷....۲۳و۲۵ تا یه هفته دیگه موعدمه تا ببینم خدا چی صلاح می دونه😮💨
من سه تغ داشتم این ماه ی هفته دیگ معلوممیشه گرفته یا نه
حتی ممکنه با یه فولیکول، دو قلو (یکسان) داشته باشی
شانسی و ژنتیکیه
ممکنه دو تا بگیره، ممکنه یکی بگیره، ممکنه هیچ کدوم نگیرن
من که داشتم ولی یکی شد
شانسیه 🤷🏻♀️
ممکنه بگیره ممکنه اصلا هیچکدوم نگیره
احتمال دو قلویی هست
من سه تا داشتم راضیم یکی بگیره دوتاش جای خود 🥺🥺
من سه تا فولیکول غالب داشتم ولی یک قلو شد
من تخمدان راستم دوتا فولیکول داشتم دوقلو شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.