کسی با یه فولیکول باردار شده؟؟😥😥

۹ پاسخ

من ی ورق لتروزول و ۳ تا هاش ام جی زدم
روز ۱۴ سونو شدم گف فولیکول سایز ۲۰ داری که خودش در حال ازاد سازیه
یدونه هم ۱۵ در حال رشد داشتم

اره من با فولیکول ۲۰ الان تستم مثبت شد

اگه خدابخواد میشه

کافیه خدا بخواد بخدا خیلیا حتی دکترشون گفته کلا فولیکول بدرد بخور ندارن اما چند روز بعدش فولی بزرگ میشه و باردار میشن! فقط کافیه خدا بخواد هیچی غیر ممکن نیست دست خدا🥲🤲🏻 ایشالا برا ماها هم بخواد

پس منو توهم دردیم منم این ماه پنج تا آمپول اس اف اچ ردم وقتی رفتم سونو گفت دختر یه فولیکول داری گفتن خوب نمیشع باردار شد گفت حالت عادی همه بایه فولیکول باردار میشن ولی من کلی آمپولم زدم اون اوایل که رفتم قبل آمپولا ۴تافولیکول داشتم ولی نگرفت رفتم برام آزادسازی زد

من با سه تا نشد که نشد.

عزیزم واقعا برای منم دعا کن🥲

وبایه کیست😭

من در اوج ناامیدی🥺

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته هفتم بارداری