۷ پاسخ

من با ۱۷ و ۱۸ نشدم ولی اگه خدا بخواد هیچی نشد نداره

روز سوم تا بیستم سیکل کوکیوتن بخور

درخواست دوستی دادم بهت🌹

پیاده روی داشته باش
صبح ناشتا سیاه دانه با عسل هم بخور تو پریودی خیلی خوبه
رحمت هم با شال ببند گرم بمونه تو پریودی

فقط ویتامین میخورم

دارو هورمونی خورده بودی؟

عزیزم احتمالش پایینه معمولا اگه ۱۸ به بالا باشه ازاد میشه و کیفیتش خوبه ،اگر ۱۳ هم ازاد بشه معمولا کیفیتش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وپنجم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد