خانما کسی با فولیکول ۱۳ باردار شده؟

۵ پاسخ

منم اینماه نسبت به ماهای قبل فولیام کوچیک بود ولی زدم آزادسازی رو بااینکه دکترم گفت اینماه بیخیال شو ....امیدوارم بگیره انشالله

حتما میشه عزیزم نگران نباش توکل به خدای بزرگ و مهربان
من فولیکول زیر ده دارم بازم ناامید نشو❤️

زیر ۱۳ شدم 😅 دکتر گفت اصلا اقوام نکن فولیک هات رشد نکرده ولی ماه شدم

فولیکول باید بالای ۱۸ باشه سایزش

آره اقدام کن خدابخواد میشه
رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته هفتم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری