خانما کسی با فولیکول ۱۸ باردار شده لطفا جواب بدین

۷ پاسخ

اره عالیه ۱۸
منم چند روز قبل تخمک گذاری ۱۵ بود

من ماهی ک باردار شدم ماه دوم استفاده بود.
ولی بعدش ک سقط شد ۶ ماه با این داروها هم نشدم.بعد فهمیدم از اسپرم‌ه

اگر تنبلی تخمدان داری ک هیچ
ولی اگر فولیکول خوب داری و ی سال نشدی مرکز ناباروری ی آزمایش اسپرم بدید شاید اصلا اسپرم ضعیفه

شما آزمایش اسپرم دادید مراکز ناباروری؟

بله شدم

من‌ چندین ماه فولیکولم ۱۸،۱۹ بود نشدم، ماهی که به ۲۱،۲۲،۲۳ رسید باردار شدم،،اما کلا فولیکول ۱۸ تا ۲۴ عالیه

من با ۱۷ شدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته هفتم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری