اره عالیه ۱۸
منم چند روز قبل تخمک گذاری ۱۵ بود
من ماهی ک باردار شدم ماه دوم استفاده بود.
ولی بعدش ک سقط شد ۶ ماه با این داروها هم نشدم.بعد فهمیدم از اسپرمه
اگر تنبلی تخمدان داری ک هیچ
ولی اگر فولیکول خوب داری و ی سال نشدی مرکز ناباروری ی آزمایش اسپرم بدید شاید اصلا اسپرم ضعیفه
شما آزمایش اسپرم دادید مراکز ناباروری؟
بله شدم
من چندین ماه فولیکولم ۱۸،۱۹ بود نشدم، ماهی که به ۲۱،۲۲،۲۳ رسید باردار شدم،،اما کلا فولیکول ۱۸ تا ۲۴ عالیه
من با ۱۷ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.