۳ پاسخ

منم ای یو ای میکنم دوتا هجده دارم

من هیچ دارویی نخوردم ماه اولی بود که رفته بودم دکتر برا تشکیل پرونده و اقدام به بارداری‌. دکترم گفته بود چند ماه طبیعی اقدام کن بعد اگه باردار نشدی میریم سراغ دارو. ماه اول که برام سونو نوشت ببینه فولیکول دارم یا نه. سونوگرافی تو برگه نوشته بود یه فولیکول ۱۷ هس. که من با همون فولیکول دوقلو باردار شدم. دارو فقط بهم مکمل فولینیک اسید داده بود دکتر.

من با یه فولیکول ۱۷ دوقلو باردار شدم‌.

سوال های مرتبط

مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هجدهم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان جان مامان جان هفته ششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوهام♥️🐣 مامان دوقلوهام♥️🐣 هفته ششم بارداری