خانما کسی با فولیکول ۱۲ باردار شده؟؟

۳ پاسخ

دکتر بهت گفت تنبلی تخمدان داری یانه

چ علایمی داری

فولیکول ۱۲ خوبه بره بالا ۱۸ یا ۲۰ باشه برای تخمک گذاری خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری