۸ پاسخ

من شیر محلی میجوشونم میذارم سرد بشه تو یخچال بهش میدم
چون اونا مواد نگه دارنده داره

دخترمن شیر محلی میخوره ولی ازین پاکتیاهم دوس داره، گاهی ازین پاکتیا میخوره گاهی محلی بستگی داره اون لحظه کدومو عشقش بکشه

من ترجیح میدم شیر محلی بهش بدم
ولی گاها مثلا هفته ای یه بار شیر پاکتی میخوره ، دوست ندارم شیرپاکتی بدم چون نگهدارنده دارن

پسر من هنوز با شیشه شیر ماجان میخوره 🥴

یه بطری از این کوچیکا

پسر من یه بتری رو دو روزه میخوره،اصلنم گوش نمیده هرچی بگم نخور.از این پاکتی یک لیتریا

روزی یکی میدم من

روزی دوتا از کوچیکا

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته شانزدهم بارداری
مامان lian مامان lian ۴ سالگی