۱۶ پاسخ

پسر من نمیخوره

نمیخوره وگرنه درست میکنم

خودم درست میکنم ماهی یه بار

بله ماهی یکی دوبار

بله چه عببی داره

بله
خودم درست میکنم عاشق پیتزا هستش دخترم

فک کنم زده بالا یکم خودتونو جمع کنین هر... زه هااا
اگه پاک میکنی چرا تاپیک میزاری

آره خیلی دوست داره خودم درست میکنم ماهی دوبار یا شاید بیشتر چون بچه ها میان خونمون درخواست پیتزا میکنن مهمون کوچولو داشته باشم تو ماه چند بار درست میکنم

چرا همه ماهی یه بار؟ چقدر هماهنگید😂

آره بچه منم عاشق پیتزا مخلوط

اره دخترم عاشق پیتزائه

آره خودم درست میکنم ماهی یه بار

بله،دوست داره

اره خودم میپزم ماهی یبار

اونی که استیکر خنده گزاشته زهر مار به چی میخندی دیونه

اره شاید ماهی 2 یا 3 بار

سوال های مرتبط

مامان آرسام🤱🏻🫀 مامان آرسام🤱🏻🫀 ۴ سالگی