سلام دوستان برای رفع حالت تهوع شدید چکار میکنین؟

۱۵ پاسخ

من مدام سرمم میزنم از هشت هفته

من که چایی زنجبیل نجاتم داد هشت کیلو کم کردم بس که بال میاوردم

من هرچی تست کردم جواب نداد هایپر شدم
۳ روزه بستری شدم مدام ضد تهوع میگیرم

لیمو ترش رو برش های نازک میزدم با یکم نمک میخوردم
ی خانوم تو مطب میومد پرک لیمو عمانی بهش جواب میداد
آمپول ب ۶ توی سِرم هم خیلی جوابه

کشک نون خشک بخور

من اندسترون می‌خوردم هنوزم حالت تهوع میگیرم میخورم

تاالان با دمیترون زنده ام😂

دمیترون میخورم ی دونه شب قبل خواب

ب6/قرص زینتوما/شربت پرومتازین یکی رو امتحان کن

من آبلیمو میریختم تو آب میخوردم بهتر میشدم ولی روزی چند بار بعد فشارم می افتاد لیمو ترش بو کنی بهتره

فقط سیرابی

من تهوع خیلی خیلی خیلی شدید داشتم وقرص دمترون خیلی کمکم کرد

من تو گهواره دیدم یه خانمی گفت قره قروت مصرف میکنه و تهوش خوب شد ،بعدش به دختر داییم که ویار داشت دادم اونم گفت تاثیر داشت و خیلی کم شده

عزیزم من لیمو ترش خیلی میخوردم،واقعا برای من تاثیر داشت.

وای کاش یه راهکار هم به من میگفتید
من فقط بستری میشم🤦‍♀️🥺

سوال های مرتبط

مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد