سلام برای حالت تهوع چی مصرف میکنین؟

۸ پاسخ

دیمن هیدرینات

کشک من میخوردم خیلی خوب بود برو لبنیاتی کشک تنقلاتی بگیر

ادامس نعنایی عالیه رو‌ من فقط این جواب داد

منم بریدم دیگه

ویتامین ب شیش

من اندانسترون میخوردم نصف میکردم تا ۸ ساعت نگه می‌داشت روزی یکی میخوردم ولی نصف میکردم تایم که خیلی حالم بده میشد نصف دیگه رو میخوردم

متوکلوپرامید هر ۸ ساعت

دمیترون روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته چهاردهم بارداری
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری