۸ پاسخ

منم حالت تهوع دارم هرکار میگردم تاثیر نداشت در هفته دو سه بار میرفتم سرم میزدم بهتر میشدم دکتر برام دارو نوشته بود بد نبود
توام به دکترت بگو برات دارو مینویسه

دکتر قرص b6 داد بهم.وقتی حالت تهوع دارم پوست لیمو‌تازه رو با ناخن خراش میدم بو میکنم‌خیلی تاثیر داره

گلاب بو کن الکی چیزی نخور یوقت خدای نکرده سقط کنی

آدامس نعنایی بگیر و بخور عالیه

زنجبیل دم کن میل کن،لیمو ترش بریز داخل آب میل کن،سیرابی هم عالیه

به من هیچی جواب نداد چند باری سرم زدم و الان هم با دمیترون کنترلش میکنم

دکتر رفتم و سرم و امپول داده . با اون داروهای تزریقی حالم یه کم بهتره

قرص ویتامین ب۶ برای حالت تهوع میدن معمولا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد