مامانا شما برا حالت تهوع چی میخورین؟

۷ پاسخ

ازبس بالا آوردم ب شکم و مثانه ام خیلی فشار وارد شده😭😭

من دمیترون داد عالیه

لیمو بو کن خوبه

لیموترش بو کن و سیب رو قاچ نازک کن ریز ریز اروم بخور خیلی خوبه

دکتر من قرص زنجبیل داده اگ دارو نداری پوست پرتقال یکم بکن هی بو کن

خطری واسه بارداری نداره.منکه میخوردم تا۲۴ ساعت حالت تهوع نداشتم.خوب بود

دکتر به من شربت اندامین داده بود.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی