۹ پاسخ

عزیزم من ماهی که سوزن زدم پریود شدم ولی ماه بعدیش بدون دارو طبیعی حامله شدم به گل دخترم
انشاالله که برای شما هم همینجور بشه

صبور باش منم یازده زدم منفی شد دیگه نزدم تا امروز که پریود شدم عزیزم خدا باید بده زور که نمیشه چیکار میشه کرد خدا بزرگه

اخیییی عزیزم

اصلا نباید انتظار داشته باشی سریع جواب بده بدنت عزیزم من دو دوره آمپول زدن دوره سوم که دکتر گفت استراحت کن دارو نگیر مثبت شد

عزیزم ایشالله که باردار باشی اما اگه نشد یکی دوماه رحمتو از روز اول پریود تا روز 15 سیکلت با کیسه آب گرم گرم نگهش دار من 8ماه اقدام بودم ماه آخر این کارو کردم شد قشنگ علایم تخمک گذاری زیاد می‌دیم

درکت میکنم خیلی سخته

اونقدر بیاری ب این روزها بخندی هر وقت بیخیال شدی باردار میشی

منم دیروز۹ازادسازی هی وسوسه میشدم برم بیبی چک بگیرم
ولی گفتم ن مقاومت کردم الان یا مثبت کاذب در میاد یا منفی خودتو سرگرم کن تا روز موعودت میدونم سخته خیلی ولی چیکارکنیم😔😔

بیخیال باش من دیگه ول کردم هرموقع شد شد خودتو مشغول یه کار دیگه کن کمتر فکر کنی بهش خودتو اذیت نکن

سوال های مرتبط

دوقلوها دوقلوها قصد بارداری