۸ پاسخ

نه ولله فقط استاو پروفن میدم

چه زود رسید به بچه شما حساس نباشین اینطوری بکنین زودتر میگیرین

اره گلم.بهش بروفن بده ۸ساعت یبار ۵سی سی

ویروس جدید اومد مگه ؟

بله پسرمن سه روزه تب داره فقط تب خالی هیچ علائمی نداره دیگه دکتر بردم آزیترو داد با ایبوپروفن نمی‌دونم این تب لعنتی تاکی ادامه داره خسته شدیم جفتمون،😭

اره ما ده روزه درگیریم خیلی بده هممون گرفتیم هنوز کامل خوب نشدیم

دختر منم درگیرش شده

اره عزیزم تبش هم کمی مقاوم هست پسر من که گوارشش هم اذیت شد، فقط استا هر ۴ ساعت بدین و پاشویه کنین یک ساعت بعد اینکه استا دادین

سوال های مرتبط