۲ پاسخ

قرص اوژانسی بخور چند روز بعدش پریود میشی

وای چرا بدون جلو گیری ؟بعد زایمان خیلی زود باردار میشی باید جلوگیری میکردی و اینکه عقب زدی باید تست بزاری دیگه عزیزم

سوال های مرتبط