ترشح نداشتم خشک بودم کلا
من تا ازمایشم مثبت بشه هیچ ترشحی نداشتم خشک خشک🙂 هیچ علائمی هم نداشتم که میگفتم انتقالم منفی شده
تازه حالم زیادی خوب بود نه دردی نه حالتی
فقط دو سه روز مونده به موعد ازمایش بغلهای سینه هام درد میگرفت و ول میکرد
سفید مث کرم
من ترشح خاصی نداشتم همش علائم پریودی کمردرد پادرد دل درد. ولی پریود نشدم. از یک هفته بعد اینکه ازمایشم مثبت شد ترشح داشتم.
من اصلا نداشتم دو سه قطره هنوزم ندارم
سفید ابکی
زیاد زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.