کی عکس آتلیه ای نگرفت؟
بارداری بارداری

۲۰ پاسخ

من
شوهرم نبرد گفت نمیتونم اجازه بدم یه مرد غریبه بی حجاب ببیندت
به دلم موند

من 😁

من سه بارباردار شدم اصلا نرفتم

من میرم طبیعت عکسامو میگیرم

من هنوز منتظرم شکمم بزرگ بشه برم بگیرم
اخه الان شکمم تو دید نیس😑

من نه سر اولی ن الان😑

ازمن تنبل تر تواین چیزا پیدا نمیکنی
ولی تمام جونمو جمع کردم رفتم دو سه تا انداختم میدونستم ک بعدا پشیمون میشم

من ...

من
هر دوبار خودم‌تو‌ خونه دوربین گذاشتم گرفتم

من ،حال و حوصله اش ندارم (خرید لباس ، ارایشگاه و بدو بدو همش)

من سر اولی لباس گرفتم ، کیسه آبم پاره شد نتونستم برم
سر اینم انقدر درد دارم نمیتونم برم🥴🥺

منکه استراحت مطلق بودم کلا خیلی کارا نشد که انجام بدم😕

من😂

من. احتمالا نرم خیلی قیمتا بالاس چندتا با لباس حریر ک تازع گرفتم عکس انداختم تو اتاقش

من 😕

به نام خدا مننننن

من ✋ اصلا حوصله ندارم

من نگرفتم برا چی

من😐 نه اولی، نه این
سر اولی خواهرشوهرم با گوشیش ازمون عکس و فیلم گرفت از آتلیه قشنگ تر شد واقعا
این سری هم ان‌شاءالله میخوام‌بگم ۸ ماه که شدم ازمون چندتایی بگیره

من✋✋✋✋

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد