از منی که بخاطر واکسن از چند روز قبل گریه میکردم به شما دوستان
قبل از رفتن به بهداشت پاراکید بدین نترسید اثر واکسن از بین نمیره ،پاراکیدشو سر ساعت یکم زودتر من یه رب زودتر میدادم ک درد و تب نگیره
تا دو روز تقریبا درگیر خواهید بود چون بچه بیحال میشه ولی طفلیا میخوابن همش 🥲
تب سنج کنار دستتون باشه چک کنین
کمپرس سرد اوردین خونه حتما حتما بزارین
من هر دو ساعت میذاشتم (جوجه هاتونو تا حد امکان تو بغلتون نگه دارین احساس امنیت کنن ) به خیر و راحت بگذره براتون الهی
روز اول هر ۴ ساعت بهش پاراکید بده. روز دوم هر ۶ ساعت. اگ روغن زرد داری یکم جای واکسن بمال و پلاستیک نازک بزار روش خیلی دردشو کمتر میکنه. ترجیحا قنداقش کن. اینجوری پاهاش کمتر اذیت میشه و درد نمیکنه. من جفت بچه هام همینکارو کردم. خداروشکر خوب جواب گرفتم
منم از واکسنا میترسم دوماهگی سبک بود از ۴ ماهگی میترسم
وای منم ١۵ روز دیگه ۴ماهگیشو دارم😭
برا من همون اولش نیم ساعت یکساعت گریه کرد بی قرار بود بعدش بهتر شد
روز اول تب نکرد روز دوم تب کردم قطره شو سر وقت دادم خوب شد برا من سخت نگذشت زیاد
وای انشالله که بخوبی وسلامتی بگذره،اقابعدش بیاتجربتوبرامون بنویس منم خیلی ازاین واکسنامیترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.