۸ پاسخ

قبلش بدی اثر واکسن از بین میره بعدش بده

منم فردا واکسن میزنم 😮‍💨میگن قبلش ندین اثر واکسن کم میشه

نیم ساعت قبلش دوبرابر وزنش پاراکید بده بخوره،بعدواکسن هم هر چهارساعت بده بهش،لباسشم یه زیر دکمه بپوشون پتوهم ننداز روش یه ملافه کافیه،روز اول کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم بذار و زود به زود تبشو چک کن.من تا دوروز هرچهار ساعت دادم و روز سوم هرشیش ساعت،خداروشکر اصلا تبش به۳۸هم نرسید

همون موقع که رسیدی خونه بده بخوره بعد هر چهار یا شش ساعت بهش بده کمپرس یخ هم بزار

تمام متخصصين اطفال تاكيد ميكنن كه يكساعت قبل زدن واكسن ٢برابر وزن نوزاد قطره پاراكيد داد، بخاطر اينكه بچه تب نكنه يهو اذيت بشه، ولي متاسفانه خانه بهداشت واسه اينكه بگه واكسن ما خوب بوده بچه تب كنه، ميگه ندين. من هم ٢ ماهگي هم ٤ماهگي يكساعت قبل دادم و بازم بچم تبش تا ٣٩ رفت بالا، خود پزشك خانه بهداشت گفت بدنه دخترت داشته با واكسن مبارزه ميكرده يعني خيلي خوب تو بدنش عمل كرده، پس هيچ ربطي نداره . رسيك نكنيد يهو تي بچه بره بالا قيلش بهشون بدين

قبلش چیزی نده اما پاراکید کیسه اب گرم یخ جامد (یخ معمولیم میشه) توخونه داشته باش

بعدش باید بدی هر چهار ساعت و تبش چک کنی اگر داشت پاشویه کنی

ی ربع نیم ساعت بعدش باید داد

سوال های مرتبط