چرا من حالت تهوع ندارم؟🤔فقط زود زود گشنم میشه

۱۳ پاسخ

چون بچت پسره😂

خب خدارو شکر کن که نداری وگرنه آب هم نمیتونی بخوری

منم تا هفته ۷-۸ همین بودم بعد حالت تهوعم شروع شد تا الان که دارم و بالا میارم 😭امیدوارم حالت تهوع نگیری اصلااا

منم آب تو دلم تا زایمان تکون نخورد خدا رو شکر

از بندگان خوب خدایی 😂😂😂😂
البته من حاضرم بیشتر از این رو تحمل کنم و نینی سالم باشه انشالله🥲🥰

منم اینجوریم فقط ازروشکمم معلومه حاملم فقط زودزودگرسنم میشه

چون خیلی خوش شانسی عزیزم لذتشو ببر😍

منم همینطورگلم

منم مث شمابودم ولی کم کم حالت تهوع گرفتم

وای بهتر ک نداری دختر

به نظر من خوشحال باش ،حالا خوبه حالت تهوع داشته باشی نه بتونی بخوابی نه کاری کنی

تروخدا گله حالت تهوع نکن اسیر میشی ...ایشاللا کوچولو رو بسلامتی بغل کنی

تنهانیسی خواهر😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری