همشم الکی و اشغاله
من زدم از بچگی
بدنم بازم ایمن نمیشه
دوباره هم قبل بارداری زدم
بازم ایمن نشد…واکسناشونم اشغاله
بهداشت ک چیزی ب من نگفت من خودم تو بچگی زدم بدنم قبول نکرد قبل از بارداری آزمایش هرمونی دادم متوجه شدم بنظرم واکسنای ایرانی همش چرت واجب نیست بزنی یا ن
من دوروز پیش زدم
چرا ب ما نگفتن
اجباری نیست .
منم چهار شنبه زدم . اصلا اذیت نشد
اجبار نیست ولی میگن شایع شد بزنید
من دوشنبه میبرم ایشالله ک خطر نداره
کلاهم واکسن سبکی هست تب هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.