۶ پاسخ

همشم الکی و اشغاله
من زدم از بچگی
بدنم بازم ایمن نمیشه
دوباره هم قبل بارداری زدم
بازم ایمن نشد…واکسناشونم اشغاله

بهداشت ک چیزی ب من نگفت من خودم تو بچگی زدم بدنم قبول نکرد قبل از بارداری آزمایش هرمونی دادم متوجه شدم بنظرم واکسنای ایرانی همش چرت واجب نیست بزنی یا ن

من دوروز پیش زدم

چرا ب ما نگفتن

اجباری نیست .
منم چهار شنبه زدم . اصلا اذیت نشد

اجبار نیست ولی میگن شایع شد بزنید
من دوشنبه میبرم ایشالله ک خطر نداره
کلاهم واکسن سبکی هست تب هم نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه🐛🎀🐣 مامان پناه🐛🎀🐣 ۲ سالگی
مامان سه تا پسر مامان سه تا پسر ۲ سالگی