خانومای ش شیرازی واکسن سرخک زدین؟

تصویر
۱ پاسخ

نه بابا شیراز که نیست .واکسن واسه جنوبیا هست که سرخک مشاهده شده اونجا

سوال های مرتبط

مامان پناه🐛🎀🐣 مامان پناه🐛🎀🐣 ۲ سالگی