خانومای تبریزی کجا فیلر لب زدین راضی بودین ؟؟

۴ پاسخ

بهنام زاهی زدم عالی بود

من پیش دکتر حقیقی زدم‌تو ولیعصر راضیم

من تو باغشمال کلینیک هست اونجا میزنم با اینکه قیمتهاش پایینه ولی خیلی راضیم ماندگاریشم نهایت یکسال هست که حد معقوله جذب نشه یعنی مشکل داره

من پیش دکتر عمرانی زدم طبیعی بود خوب بود بنظر خودم البته پارسال زدم باید برم ترمیم

سوال های مرتبط