جریان واکسن سرخک چیه

۹ پاسخ

من ک نمیزنم
بازی‌کثیف‌سیاست و تجارت دارویی
بچه سالم خوشگلمو چرا ببرم مریض کنم بیخودی
معلوم‌نیس چیه باز

من جتی ۱۸ ماهگی هم نزدم واکسم هست اینا ، دستکاری شده برگردم عقب حتی اون اوایل هم نمیزدم

منم نزدم الکیه

خب قبلا سرخک سرخجه زدن چرا دوباره باید بزنن

اصلا نبری بزنن واسش

من دیروز رفتم پرسیدم،گفت بعضی مناطق باید بزنن،همگانی نیست

من دیروزبردم زدم همه میوردن میزدن
آخه بخاطرجنگ سرخک شایع شده

منم نشنیدم

نشنیدم جریان چیه ؟

سوال های مرتبط