خانما واکسن سرخک حتمن باید بزنیم

۳ پاسخ

ما زدیم حتما بزن

متاسفانه بیماری پخش شده باید بزنی🤧

میگن بیماری تو جنوب زیاد شده
ما ک رفتیم زدیم

سوال های مرتبط

مامان پناه🐛🎀🐣 مامان پناه🐛🎀🐣 ۲ سالگی
مامان سه تا پسر مامان سه تا پسر ۲ سالگی