۷ پاسخ

پسر منم ۴سالشه قدش ۱۰۵هستش وزنش ۱۷/۵دکتر گفت خوبه اصلا به حرف مردم گوش نده

بستگی به ژنتیک داره ببرشم دکتر تغذیه پسر من ۱۱۵ بود ۴ سال تمام

عزیزم قد دختر من 101 هستش ولی بهداشت گفت روی خط نرماله اصلا قدش کوتاه نیست دخترتون نگران نباشید خودتون هم روی کارت روی نمودار نگاه کنید متوجه میشید، فقط سعی کن وزنش یکم زیاد بشه بهش مولتی بده اشتهاش باز بشه

عزیزم من بهترین دکتر غدد تهران بردم گفت عالیه اینا الکی میگن 16کیلو بود و قدش 104 تو زیاد حساس نشو بچه پاییز زمستان همش مریضن انشالا سلامت باشه اینا میگذره

عزیزم دخترمنم ۱۰۳اینقدر غصه شو خوردم اما چ کنم خودش بزرگ بشه درست میشه همین ک سالم خداروشکر حرف مردم بیخیال به منم میگن دخترت قدش کوتاس توجه نمیکنم

من اینجا خیلی ها دیدم بین صد تا صد و ده کلا برای این سن صد به بالا نرمال؛ مردم دهنشون بازه عزیزم هر جوری باشی یه حرفی دارن خودتو بچتو با این فکر عذاب نده فقط بهش برس نمیخوره راه های مختلف و اشکال مختلف غذا رو امتحان کن بالاخره به خوردن میفتن. وزنش هم نرمال اما خوب لاغر دیده میشن . دختر من صد و شیش الان وزن ۱۷ . دختر منم بدغذاس خیلی هم علاقه ب هله هوله داره ک تا جایی ک بشه بهش نمیدم منم هربار میرم چون بعضی وعده ها نمیخوره یا میبینی دو هفته بدتر میخوره کم میشه همه میگن لاغرش کردی و..منم اذیت میشم اما جدیدا به ثانیه نکشیده میزارم کنار به اندازه کافی مشکل و دغدغه دارمو.. اونام ک شرایطو نمیدونن فقط برای حرف زدن بلد نیستن چی بگن و ارتباط درست برقرار کنن

عزیزم‌ببر دکتر غدد برا رشد قدش
نسبت ب وزنش قدش خوبه

سوال های مرتبط