۸ پاسخ

دختر من قدش ۱۰۳ وزنش ۲۱ تولدش وزنش ۳ قدش ۴۵ بود ، برای وزنم بگم غذا خوره هله هوله اصلا نمیدم فقط همون وعده غذا و میان وعده هم میوه یا شیر تنها خلافش بستنی و کیکم خیلی کم، وزنشم بیشتر بخاطر پروتئین خوردنشه، گوشتو مرغ و ماهی و تخم مرغ و .... هر روز تخم مرغ مخصوصا زرده میدم خورم رژیمم سفیده میخورم زردهاشم این دوس داره میخوره

وزنش کمه , قدش خوبه، زرده تخم مرغ بهش بده

خوبه قد و وزنش عزیزم

قد دخترم نمیدونم چنده ولی دختر من وزن تولدش ۲۷۰۰ بود الان ۴ سال و یه ماهشه وزنش ۱۷ و ۵۰۰ هست

شربت ارژی تال بده بهش
دختر منم 4سالگی 105بود
تازگی نگرفتم

منم دخترم دقیقا همینه یکماه از فرزند شما کوچیک تره اشتهاش صفره

روزی دونه تخم مرغ بده
لبنیات
شربت استوکر
شربت مولتی ویتامین ویتان ک دیگ خیلی عالیع🫠راجبش بخون خودمم تایپک زدم دوسه تا راجبش عکسشو گذاشتم واسه رشد بچم خیلی خوب بود

بنظرم قدش نرماله وزنش کم

سوال های مرتبط