۱۳ پاسخ

بایدبگی ۴سال و۳ماهشه ۵سال وتکمیل نکرده که

سن کاملش رو باید بگی الان بچت 4سالشه ونیمه دومی حساب میشه و یک سال دیر تر مدرسه میره

سال ۱۴۰۷ باید بره کلاس اول . بعدشم بگو ۴ سالو خورده ای هست چرا باید بگی ۵ سالشه؟؟؟

عزیزم دختر شما که نیمه ی دوم سال به دنیا اومد سال ۱۴۰۶ می‌ره پیش دبستانی

دختر من شهریور ۱۴۰۰به دنیا اومده کی می‌ره مدرسه و چند سالش

پسر منم ۴۰۷ میره مدرسه نیمه دومی هستش

همسن دختره منه ۴۰۷ میرن اول انشالله

بایدبگی ۴ سال ونیم عزیزم هم سن پسرمن دقیقا

۴ سال دیگه
شما وقتی ۳ ماهش هست که نمی‌گی یکسالشه، وقتی ۱ سال رو کامل کرد میگی یکسال
الان هم ۴ تموم کرده میگی ۴ سالش

الان ۴ سال و ۴ ماهشه، هر کی پرسید بگو ۴ سال و ۴ ماهشه.
بچت مهر ۴۰۶ باید بره پیش ۲ سال بعدشم انشاالله کلاس اول.

بگو 4 سال

خب وقتی چهار سالشه چرا باید چیز دیگه ای بگی؟ 🧐

چه سوال خوبي كردي سوال منم بود

سوال های مرتبط