سلام عزیزم به نظرم وزنش خوبه لابد قدش بلنده که لاغر نشون داده میشه.... اگه روند رشدش روی نمودار باشه و رشد خودش رو داره و مهم تر اینکه خوش غذا هست و همه چی میخوره جای نگرانی نیست....هرکی چیزی گفت در جواب بگو خداروشکر خوراکش خوبه ولی ماشاالله شیطونه به خاطر همین تپل نمیشه بعدم تپل بودن زیادی هم خوب نیست
خوبه ک خوب نیست؟
بقیه شاید اضافه وزن میخوان
خوبه ک ، پسر من ۱۳/۸۰۰ ، ب معنای واقعی لاااغر ، سر این موضوع عصبی شدم خودم
وا دختر منم ۴ سال و ۴ ماهشه تازگی ها شده ۱۶ کیلو قد ۱۰۶ بنظر خودم خوبه . و به دیگران ربط نداره نظر بدن . مگه هیکل خودشون نرماله خودشون پر از عیب و ایرادن
دختر من ۱۸ کیلوعه ولی وقتی لباسشو درمیارم دنده هاش درمیاد انگار چندتا استخونه روش پوست کشبدن😑خیلی ناراحتم براش
پسر منم ۴ سال و شیش ماهشه ۱۳ کیلو هر چی مکمل و مولتی ویتامین و زینک میدم بازم همینه
پسر من ۱۴کیلوهه.توی بهداشت گفت زیر خط قرمزه
دختر منم ۱۳ کیلو خیلی کمه به نظرم وزن ش خوبه که
خوبه دیگه پسرمن هم همین وزن رونمودارحودشه دیگه بچه این سنی میخوای چقدرباشه دیگه
وزنش ک خوبه پسر من هفت سالشه ۱۹کیلو هس
شما میگین لاغره اون موقع یه اسمی پیدا کنین من به دخترم بگم ۴سال۶ماهشه۱۳کیلوعه😐😬
براش مولتی زینک بگیر
پسرمنم لاغره ۱۵ کیلوعه چاق نمیشه هر کی هم یه تیکع میندازه بهم اینقدم سر غذاش حساسم هی چیزا مقوی میدم ولی فایده نداره
پسرم ۴سال ۶ ماهشه .۱۵ کیلو هست
پسر منم ۱۴ کیلو و لاغر و هرچی ک بگی تقویتیه دادمش فایده نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.