۱۵ پاسخ

سلام عزیزم به نظرم وزنش خوبه لابد قدش بلنده که لاغر نشون داده میشه.... اگه روند رشدش روی نمودار باشه و رشد خودش رو داره و مهم تر اینکه خوش غذا هست و همه چی میخوره جای نگرانی نیست....هرکی چیزی گفت در جواب بگو خداروشکر خوراکش خوبه ولی ماشاالله شیطونه به خاطر همین تپل نمیشه بعدم تپل بودن زیادی هم خوب نیست

خوبه ک خوب نیست؟
بقیه شاید اضافه وزن میخوان

خوبه ک ، پسر من ۱۳/۸۰۰ ، ب معنای واقعی لاااغر ، سر این موضوع عصبی شدم خودم

وا دختر منم ۴ سال و ۴ ماهشه تازگی ها شده ۱۶ کیلو قد ۱۰۶ بنظر خودم خوبه . و به دیگران ربط نداره نظر بدن . مگه هیکل خودشون نرماله خودشون پر از عیب و ایرادن

دختر من ۱۸ کیلوعه ولی وقتی لباسشو درمیارم دنده هاش درمیاد انگار چندتا استخونه روش پوست کشبدن😑خیلی ناراحتم براش

پسر منم ۴ سال و شیش ماهشه ۱۳ کیلو هر چی مکمل و مولتی ویتامین و زینک میدم بازم همینه

پسر من ۱۴کیلوهه.توی بهداشت گفت زیر خط قرمزه

دختر منم ۱۳ کیلو خیلی کمه به نظرم وزن ش خوبه که

خوبه دیگه پسرمن هم همین وزن رونمودارحودشه دیگه بچه این سنی میخوای چقدرباشه دیگه

وزنش ک خوبه پسر من هفت سالشه ۱۹کیلو هس

شما میگین لاغره اون موقع یه اسمی پیدا کنین من به دخترم بگم ۴سال۶ماهشه۱۳کیلوعه😐😬

براش مولتی زینک بگیر

پسرمنم لاغره ۱۵ کیلوعه چاق نمیشه هر کی هم یه تیکع میندازه بهم اینقدم سر غذاش حساسم هی چیزا مقوی میدم ولی فایده نداره

پسرم ۴سال ۶ ماهشه .۱۵ کیلو هست

پسر منم ۱۴ کیلو و لاغر و هرچی ک بگی تقویتیه دادمش فایده نداره

سوال های مرتبط