کثافتا فقط میگن بچه بیارید
همه چیز گرون و کمیاب
من که دیگه عمرا بچه بیارم تو این مملکت
شیر پاستوریزه بهش بده من تو این سن به دخترم دیگه پاستوریزه میدادم
۱۰ ماه خوبه
پسر من ۷ ماهشه تازه😩
البتهمن شیرخودمو میدم
شیرخشک هم ماهی ۴ تا میدم هیپ میدم آزاده
من بعد یکسالگی شیر محلی میخرم میدم بچه چون نبود شیرخشک آدم اذیت میشه
دختر من ۱۴ ماهشه. ماه اول پنج تا خورد . این ماهی تازه دومی رو هنوز تموم نکرده. فقط صبح و شب میخوره . خودش اصلا سراغ شیرم نمیگیره. تازه میخوام برم یدونه دیگه بگیرم بزارم. فکر کنم تا آخر ماه همون ۴ رو بخوره بیشتر غذا و میوه میخوره خداروشکر خوش خوراکم هست
تو فامیلتون بچه کوچیک دارید با کدملی اون شیرخشک بخر
بعد یکسالگی اولویت بزار رو غذا خوردنش وعده شیرش کم کن تا میل به غذا داشته باشه شیرخشک خودش سنگینه بچه سیر میکنه دیگه میل غذاییش کم میشه
۴ تا آخراش اضافه هم میاد.نگران نباش.
تا یک سال و نیم مصرفش بیشتره بعد کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.