مامانا بچه های نیمه دوم 1401 کی باید برن پیش دبستانی؟
1407؟

۱۱ پاسخ

سال دیگه پیش۱ البته اجباری نیست
۱۴۰۷ پیش ۲

بله پیش دو میشه ۴۰۷

بله ۱۴۰۷ پیش ۲ میرن ۱۴۰۸ کلاس اول

بله ۴۰۷ میرن پیش دبستانی

مهر ۱۴۰۷ باید برن
۱۴۰۶ هم میتونن پیش ۱برن که اصلا اجبار نیس

اینکه میگن بچه ها از ۵سالگی باید برن پیش ۲ ظاهرن ببینم تصویب میشه یا ن

نیمه دومی ها 1407میرن پیش دبستانی 1408هم میرن کلاس اول

فک کنم ۱۴۰۸ میشه 🤨🤔🤔

یعنی ۵ سالگی پیش ۱ باید برن ؟

من امسال میفرستم پیش ۱ شما سال دیگه باید بفرستی

برای من فروردین ۴۰۱ هست
مهر امسال باید بره پیش یک که من نمیفرستم بیخیال خیلی کوچیکه گناه داره

سوال های مرتبط