۲ پاسخ

برامن از لگنه تا پاها
همش باید پهلو ب پهلو بشمو واقعا اذیت میشم😭😭

دردش سوزشش امونمو بریده

من شب تا صبح اوضام همینه خیلی هم جا ب جا میشم ب خاطرش ب دکترم گفتم ویتامین ب و منیزیوم برام نوشت.دردش یکم بهترم.سوزشش خیلی بهترم

سوال های مرتبط