ببخشید میگم این بیسکوئیت های چندغله ستاک خوبه؟؟؟
برای ضعف میخام بخورم

۲ پاسخ

اره ویفر هم به نسبت قندش از بقیه کمتره
شبا بزار کنار رخت خوابت صبح قبل از بلند شدن بخور یه تیکه ده دیقه دراز بکش تا قند به بدنت برسه
چون ممکنه اگه چیزی نخوری بلند شی تپش قلب و حالت تهوع بگیری برای منکه قندم خیلی افت میکنه و حس میکنم قلبم تو دهنمه بعد دیگه حالت تهوع میگیرم و نمیتونم چیزی بخورم دکتر گفت این کارو کنم

سلام عزیزم اره خوبن

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری