۱۲ پاسخ

بده بهش آب رواتیش کاش منم فهمیده بودم از بدو تولد مجازه بچم خیلی اذیت شد یه ماه اول دکتر هی گفت از یه ماهگی به بعد

من اینفاکول دادم اب رو اتیش

این بهترین شربته برای کولیک
من اینفاکول خارجی دادم حالا گریپ میکسچرم میدادم ک اون جداست
ولی باور میکنی این از همه بهتر بود ینی تو‌قطره های کولیک منظورمه

عالیه بچه ها منم فقط باهمین آروم میشدن

من به شاهان از این میدادم خیلی خوب بود

خیلی خوبه
من ب دخترم اینو میدادم

کانال غذای کودک با ۴۵۰۰ مادر .
@food_babyy
در روبیکا .💗👌.

آره عالیه این منم به افران میدادم

من اینو به دخترم چند سری دادم انقد عوق میزد بدش میومد هر چی شیر خورده بود بالا میاورد خیلی بد مزس

خوبه برا اونم
البته من این مدل میدادم تاثیر نداشت برا پسرم🤧

کانال غذای کودک با ۴۵۰۰ مادر .
@food_babyy
در روبیکا .💗👌.

اره براکولیک خوبه

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی