ممنون از همتون ک نظرتونو گفتین❤️
برفک انگار
از مکیدن زیاده باز خوب میشه خودش
شیره یه وقتایی توی دهانشون می مونه و کنار لبشون پوست میشه و میوفته
بعد هربار شیر خوردن لبشو با دستمال تمیز کن
برفکه
اگه پاک نمیشه
افت زده
پسر منم زده
بخاطر زیاد شیر خوردن یا پستونک اینجوری میشن،از مکیدن زیاد
مال شیره دیگه😅
پستونک میخوره؟؟؟
مال شیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.