۷ پاسخ

طبیعی مخصوصاً تا40روزگی

اره عزیزم منکه هنوز درد دارم
دردای شکم بعد سزارین هیچوقت خوب نمیشه😫

بلهههههههههه

من که هنوز درد دارم

سلام تا حدود ۳ ماه هستش. بعضیا تا ۶ ماه

من هنوزم درد احساس میکنم

منم همینطورم، گاهی نگران می‌شم میگم نکنه بخیه های داخلی جوش نخورده باشن، از طرفی انقدر دوران بارداری دکتر رفتم که دوس ندارم دکتر برم دیگه

سوال های مرتبط