۶ پاسخ

من موقع حرص خوردن و گریه کردن حس خفگی بهم میده حس میکنم یه چیزی تو گلوم سفت میشه گلوم درد میگیره
نمیدونم از تیروئیده یا نه تیروئید کم کار دارم

نه
من از قبل هم تیرویید داشتم البته ولی اینجوری نبودم

اره منکه وقتی بغض میکنم گلوم میسوزه و بدجور بالا میاد🫠

اره منم فک میکردم افسردگی دارم چون به دکتر غذد گفتم چیز خاصی نگفت تیروییدم کم کاره

چ جالب منک ی مدته اینجوریم نمیدونستم از تیروییده

من فکر میکردم فقط منم که اینجوریم

سوال های مرتبط