۲ پاسخ

به نظرم به تیرویید ربطی نداره بخاطر رفلاکس و مشکلات معده به گلو میزنه
دردشم قابل تحمل نیست
من خودمم کم کاری دارم دارو میخورم ولی همیشه تحت کنترله به خاطر تیرویید نیست به نظرم
اگر با قرص معده حل نشد برو دکتر تیروییدتو چک کنه ازمایش برات بنویسه

منم چند روز بود اینجوری بودم انگار یه چیزی تو گلوم گیر کرده نفسم بند میومد
مشکل معده و مشکل گوارشی هم داشتم دکتر بهم دایمیتیکون داده بود
دیروز اونو خوردم انگار نه انگار مشکلی بود اصلا

سوال های مرتبط