خانما معده درد دارم و انگار یک چیزی تو گلوم گیر کرده چی بخورم

۲ پاسخ

ب خاطر اسید معدته امپرازول بخور

رفلاکس معده داری و میتونی ناشتا امپرازول مصرف کنی

سوال های مرتبط