منم اینجوری بودم تا ۱۹ هفته هنوزم بادگلوم زیاده با هیچ قرصی هم رفع نمیشه جز دیمترون کهاونم وحشتناک یبوست میاره یه جور دیگهمیکشهادمو
با هیچ قرصی رفع نمیشه همه این دوره را رد کردیم
قرص فاموتیدین برای معده درد و رفلاکس معده است
به نظرم اگه استفراغت زیاد نیست دایمکت را نخور
منم همینم
یکمی بهتر شدم
ولی هنوزم حالمو بد میکنه
خدا کنه بهتر شه هفته های بالاتر
اره منم همینارومیخوردم وقتی رسیدم به هفته ۱۷بهترشدم مرتب استفاده کن
منم همین مشکل و دارم...فاموتیدین اثر نکرد.
باید صبر کرد چاره ای نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.