۶ پاسخ

رفلاکس نداری عزیزم من اینطور بودم دکتر گفت رفلاکسه

تیروئید نداری؟؟من تیروئید بارداری گرفتم منتهی حالمم خیلی بود اسید معدم بالا بود تقریبا هم هفته های شما تا ۱۵،۱۶هفته دقیقا اینجوری بودم بعد خوب شدم...

سرما نخوردی؟

شایدم اسید معده ت باشه یا عفونت گلو

مشکلت چیه

تیروئید داری؟

سوال های مرتبط