۵ پاسخ

سرما خوردییی

ببخشید عزیزم این عکسا رو چندروز پیش شما گزاشتع بودین

تصویر

سرماخوردی داداش

احتمالا داری کم کم سرما میخوری البته این فصلم یکم این حالتا رو ب ادم میده من ابلیمو عسل میخوردم و پیاز بخور میگرفتم حتی وقتی سرما میخورم ولی بعضیا میگن عسل خوب نیست
خودت ببین کارایی ک میتونی بکنی مثل بخور و گرم نگه داشتن بدن و اینا رو انجام بده انشالله ک خوب میشه

سرماخوردی دختر 😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری