سرما خوردییی
ببخشید عزیزم این عکسا رو چندروز پیش شما گزاشتع بودین
سرماخوردی داداش
احتمالا داری کم کم سرما میخوری البته این فصلم یکم این حالتا رو ب ادم میده من ابلیمو عسل میخوردم و پیاز بخور میگرفتم حتی وقتی سرما میخورم ولی بعضیا میگن عسل خوب نیست
خودت ببین کارایی ک میتونی بکنی مثل بخور و گرم نگه داشتن بدن و اینا رو انجام بده انشالله ک خوب میشه
سرماخوردی دختر 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.