آب نمک قرقره کن
آب ولرم و عسل و لیمو
شلغم
سوپ
مایعات زیااااااد
آبلیمو عسل با آب ولرم روزی ۳ تا لیوان بخور عالیه شایدم تا فردا ظهر خوب شدی
اگر فشارت بالا نیست با خوردن مایعات و مولتی ویتامین های دوره بارداری و آب نمک قرقره کردن و خوردن غذاهای مقوی خوب میشی خیلی دارو نخور
اگر دیفن هیدرامین خواستی بخوری ساده باشه ،حتما به داروخانه بگو بارداری که نوع غیر کامپاند رو بهت بدن
سیب زیاد بخور درد گلوت کم میکنه.... شربت عسل صب ناشتا بخور خیلی خوبه برا گلو درد ..... آب زیادم خوبه برا گلو درد
دیفن هم میتونی قرقره کنی و بخوری
مناز دکترم پرسیدم بازم میخوای از دکترت بپرس
اموکسی هر ۸ ساعت میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.