۱۱ پاسخ

بهترین چیز کیوی.الو

کیا سزارین بودن

گلم من جر رفتم
گل محمدی پودرشو بریز تو ماست بخور

شربت لاکسی ژل دکتر داده بود

برای من فقط باشیاف کارمیکنه🤦

روزانه بعد هر وعده غذا کمپوت سیب و گلابی. چای با شکر . روغن محلی همراه غذا. خرما.

لواشک

ابمیوه طبیعی فقط

شربت لاکسی ژل بخور. من لاکسی ژل خوردم
شیاف گلیسیرین هم‌ خوبه. کیوی و سیب با پوست‌ حتما تو وعده هات باشه تا ایشاله کلا خوب شه یبوستت

خاکشیر- الو -ترنجبین-توت فرنگی

من کره مربا خوردم روزسوم یه لیوان آب جوش نبات هم روش دیدم کار کرد😆

سوال های مرتبط