بهترین چیز کیوی.الو
کیا سزارین بودن
گلم من جر رفتم
گل محمدی پودرشو بریز تو ماست بخور
شربت لاکسی ژل دکتر داده بود
برای من فقط باشیاف کارمیکنه🤦
روزانه بعد هر وعده غذا کمپوت سیب و گلابی. چای با شکر . روغن محلی همراه غذا. خرما.
لواشک
ابمیوه طبیعی فقط
شربت لاکسی ژل بخور. من لاکسی ژل خوردم
شیاف گلیسیرین هم خوبه. کیوی و سیب با پوست حتما تو وعده هات باشه تا ایشاله کلا خوب شه یبوستت
خاکشیر- الو -ترنجبین-توت فرنگی
من کره مربا خوردم روزسوم یه لیوان آب جوش نبات هم روش دیدم کار کرد😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.