۶ پاسخ

ماه درده دیگه طبیعیه چرانگرانی

یعنی چرا اینجوری میشمو خوب گفتی 😂
خب ماه درد دیگه عزیزم اگه سزارین باشی یک هفته دیگه زایمان میکنی طبیعی این دردا منم ۳۷ هفته ۳ روزم همش درد دارم ۶ روز دیگه زایمان میکنم

منم درد داشتم همش شکمم درد میگرفت،استرس میگیرم.چقدر سخت شده خوابیدن😫

آخ منم دیشب الان خوب نخوابیدم همش تو خواب بچه خودشو سفت میکرد.شکمم کلا میگرفت سفت میشد درد داشتم لاپام درد میکرد به زور پهلو به پهلو میشدم

من که همینم ندارم دیگه خسته شدم میخوام زایمان کنم
گل مغربی دمنوش خاکشیر ورزش پیاده روی همکارمیکنم ولی هیچی به هیچی تازه دو سانتم هستم از نهم که رفتم دکتر

منم اینجوری بودم دیشب وحشت کردم🥲😞

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی