۸ پاسخ

عزیزم یکسال داره میشه نان ۳ بگیر
من پسرم ۲ هفته کارداشت ۱ ساله بشه ۳ بهش دادم

من دخترم ۱ سالشه هنوز ۱ میدم بهش

اشکال نداره میتونی یک بدی

چطوری بهتری؟بستری شدی؟بچت چی شد اخر پوچ‌بود

کاش نزدیک بودی من ۸ تا نان ۲ دارم نمیخوامش

نان۳بده نبود۱اشکالی نداره

شوشتر اصلأ نیست آپتامیل ۲شروع کردم براش خیلی خوبه

نان ۳بده

سوال های مرتبط