عزیزم یکسال داره میشه نان ۳ بگیر
من پسرم ۲ هفته کارداشت ۱ ساله بشه ۳ بهش دادم
من دخترم ۱ سالشه هنوز ۱ میدم بهش
اشکال نداره میتونی یک بدی
چطوری بهتری؟بستری شدی؟بچت چی شد اخر پوچبود
کاش نزدیک بودی من ۸ تا نان ۲ دارم نمیخوامش
نان۳بده نبود۱اشکالی نداره
شوشتر اصلأ نیست آپتامیل ۲شروع کردم براش خیلی خوبه
نان ۳بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.