ما هم یکسره شبکه پویا
پسر منم کارتوت میبینه منتها از هفت ماهگی در معرض بوده ولی پویا نمیزارم .الان دوزبانه سده و ب شدت وابسته ایرادی نداره اصلا روزی سه ساعت بزار ببینه تایم هاشو تقسیم کن حتما ک اذیت نشید حفت تون بعد تایم خاموشی خودش با اسباب بازی بازی میکنه . پسرمن چون کارتون طبقه بندی سده دیده خداروسکر پرخاشگری هم نمیکنه . وبا اسباب بازی هاش ب زبان دوم زیاد میحرفه ماشاءاللت کلا حتی فکر هاشم و تو تنهایی به خلوت زبان دوم هست . اگ شما پویا میزارید چون رده ستی مختلف مبزاره حتما رو شخصیت و رفتار تاتیر داره سعی کنید حتما محاز بزارید
هیچی اینم همش کارتون ببینم خدا میخواد فردا ببرمش ژیمناستیک
تلوزیون و خاموش کن بگو روشن نمیشه کلا از پریز بکشش....تا چند روز اینطوری باش گریه کرد توجه نده
من با این روش پسرمو ترک گوشی دادم شاید براشماهم جواب بده....ممکنه بعد مدتی عادت کنه....منم میل خواسته پسرم عمل نمیکنم عذاب وجدان میگیرم ولی بعضی وقتا به سودشونه...من پسرم از وقتی که گوشی دست نمیگیره بازی های جدیدی از خودش اختراع میکنه بهونه گیریاش کمتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.