۳ پاسخ

وای عین من در کل تو طول روز نیم ساعت تا یساعت بازی میکنم باهاش چارع ای نیست

من طی شبانه روز۵یا۶ساعت بازی میکنم

اصلا از ۹ اسفند روانی شدیم
یکماهه همه چی تعطیل بچه ها همش تو خونه
نه مهدی نه کلاسی نه پارکی
اقلا ظهر هم یه چرت نمیزنن

سوال های مرتبط