۱۰ پاسخ

خیلی خوبه بچه زیاد میره ب افتاب احتیاج ندارع و گیاه کم آبم هست

وای اینا خیلی سگ جونن من چند ساله دارم نه رسد می‌کنه ن خشک میشه هر بلاییم که فکرشو کنی سرش اومده😐😂

یه گلدون کوتاه ولی پهن واسش بگیر تا رشد کنه

مامان نیلدا اون کرم مرطوب کننده که گفتی رو دو شب پیش استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت بدترم شد تازه😞😞😞😞

اره به خود گل آب نباید بخوره فقط ریشه گلدونشم عوض کن مبارکه منم عاشق گلم😍

منم همیشه پلاستیک بزرگتر آویزون میکنم کنار آشپزخونه جاییکه دیده نشه همیشه آشغال پلاستیکی و کارتنی هارو از ریز تا بزرگ روزانه میریزم داخلش هروقت پر شد ی کیسه خیلییی بزرگ میذارم داخل بالکن میرم خالی میکنم داخل اون
وقتی دوتا ازون کیسه بزرگا پر شد زنگ میزنیم ی بنده خدا احتیاج داره میاد میبره میفروشه ضایعاتی برا خودش
فقط آشغال خیس و غذا میریزم داخل سطل زباله

منم همیشه جدا میکنم اما نمیدوستم میخرن

خیلی قشنگه 🥹

منم جدا میکنم ولی تا الان نفروختم میزارم بیرون
کار خوبی میکنی افرین

این بزرگ نمیشه 🤣🤣بچه میده زیاد میشه ولی سایزش همینه ..

سوال های مرتبط